Pages

Sunday, August 30, 2009

最近爱上的歌曲



ManHand--準時收聽
作曲:MC KIT / MC BEE
填詞:MC KIT / MC BEE

#這晚要睡了嗎?來on air跟我談談近况嗎?
盡訴你内心話,談財經天氣新聞加笑話
Yo ! mic check one two one two
各位聽衆朋友大家晚上好
今晚陪住你哋嘅有呢一把聲
我哋MANHAND全体同人歡迎你收聽
樓上咪書大學生樓下看更都會聼一家七口連埋只狗
全天候免費嘅享受又或者係呢個深夜
你想搵個人來同你講下野
情場失意臨老失业雙失人生嘅问題
現實童話兩面睇男女複雜嘅關係 跌落谷底
上唔返來 試下call in入來幫你諗下計
友情怕醜 親情嗌交 想愛又唔敢開聲
熱綫number任你打 SMS你盡情Send 總之你講我咪聼
但係有陣時我講 你又會唔會學精#
#這晚要睡了嗎?來on air跟我談談近况嗎?
盡訴你内心話,談財經天氣新聞加笑話
就算一切世事無常或者太悶場 埋怨生活總是同一样
呢位失戀朋友想点首情歌俾佢听
句寄語仲要係 Baby我愛你一萬年
聼落肉麻 但覺真實你嘅痛苦我又點會唔明白
關於感情錯過之后真係無太多選擇(無晒办法)
為生活自尊係咪要Lock實係个櫃
兜兜轉轉到最後咪又係返番同一个問題
你要清醒或自迷好應該由自己去控制
試下打返開隻櫃自然會睇清楚一切
慢慢行諗一諗 睇返件問題嘅深層
你要接受學識放手明白到乜野叫做强求
退一步有幾難都係介乎於你肯不肯
行慢些少俾个位你自己諗一諗
你肯唔肯行慢些少等一等 俾个位你自己諗一諗
稳返一个屬於自己嘅空間慢慢行
有幾難你試下慢慢行有幾難 慢慢行
#這晚要睡了嗎?來on air跟我談談近况嗎?
盡訴你内心話,談財經天氣新聞加笑話
就算一切世事無常或者太悶場 埋怨生活總是同一样
ha~~~ha~~ye~~

0 comments: